25.04.2012

Roses and hearts, are importing things of love.





11 kommentarer:

  1. Hey sød blog, jeg tænkte på om du ikke vil følge min blog, så følger jeg gerne din tilbage? :)

    Knus Malene http://justadelprado.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Virkelig sød og fin blog, og elsker det med du er skøjteprinsesse, hvis man må kalde dig det, lidt en lille pige drøm må jeg indrømme!

    Lyst til at følges? :)

    Hugs // www.nuggiboo.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Mange tak Malene, jeg smutter lige ind og følger din :-).
    Selvfølgelig må du det Emina, og mange og vi kan sagtens følges, går ind og følger din nu :-).

    SvarSlet
  4. Rigtig fine billeder og fed blog :)!
    Helt vildt fed at du skøjter og er enig med Emina :)!

    kig gerne forbi
    annasunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anna, jeg kigger lige forbi :-).

      Slet
  5. Hej!
    Super fin blog du har dig!
    Jeg fastlæser din søde blog, og håber på at du havde lyst til at gengælde det:-)

    Knus Olivia
    http://olivia-lindum.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!
      Tusind mange tak, kan også rigtig godt lide din, og er blevet fast læser :-).
      Knus

      Slet
  6. Rigtig inspirende blog du har!
    Håber du tager et kig forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hej Helena!

    Super sød blog! Tænkte på om vi skulle følge hinanden? Bare smid en kommentar på www.true-fashiion.blogspot.com

    Kram Louise:-)
    www.true-fashiion.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Rigtig fin blog :)
    Flotte indlæg!
    Har du lyst til at kigge forbi, vi kunne følges hvis du vil?

    / Alma & Signe

    SvarSlet
  9. Fine billeder :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi :)
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet